REKLAMA
Znaleziono 3690 wyników
[Polska] Nie tylko Warszawa – wielka siódemka polskich rynków biurowych na celowniku inwestorów, najemców i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nie tylko Warszawa – wielka siódemka polskich rynków biurowych na celowniku inwestorów, najemców i deweloperów
Wzrost PKB, duża aktywność najemców, transparentność rynku nieruchomości i dostępność zróżnicowanych...
SKM Szczecin Niebuszewoinwestycja
Pokaż inwestycję
SKM Szczecin Niebuszewo
Szczecin, Elizy Orzeszkowej 28a
inwestycja
Pokaż inwestycję
Nieborowska
Gdańsk, Nieborowska 28-30
Coraz bliżej rozbudowy autostrady A2 od granicy województw łódzkiego i mazowieckiego do węzła Konotopaartykuł
Pokaż artykuł
Coraz bliżej rozbudowy autostrady A2 od granicy województw łódzkiego i mazowieckiego do węzła Konotopa
Po nieco ponad pięciu miesiącach od złożenia wniosków o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) mamy pierwsze decyzje. Wydał je Wojewoda Mazowiecki dla autostrady A2 od granicy województw łódzkiego i mazowieckiego do węzła Konotopa. Dla drugiej części trasy decyzji Wojewody Łódzkiego GDDKiA spodziewa się przed połową roku, co umożliwi ogłoszenie przetargów na wyłonienie wykonawcy.
Znana, globalna firma odzieżowa z nową siedzibą w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Znana, globalna firma odzieżowa z nową siedzibą w Łodzi
Kolejna znana, globalna firma stawia na Łódź i dalszy rozwój w tym jednym z największych miast w Polsce. Tym razem jest to niemiecka spółka bonprix, wchodząca w skład Grupy Otto. Na nową siedzibę został wybrany biurowiec Nowa Fabryczna. Firma zajmie w nim blisko 2 400 metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Nowa, prestiżowa lokalizacja ma wspierać rozwój firmy i umacniać jej pozycję na rynku polskim i międzynarodowym, kontynuując 35-letnią obecność bonprix w Łodzi.
Co dalej z gigantyczną inwestycją w Łodzi - budową kolejowego tunelu średnicowego? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co dalej z gigantyczną inwestycją w Łodzi - budową kolejowego tunelu średnicowego? [FILMY]
Gigainwestycja kolejowa w Łodzi – tunel średnicowy łączący stacje Fabryczna, Kaliska i Żabieniec – od ponad roku stoi w miejscu. Powodem jest częściowe zawalenie kamienicy nad maszyną TBM „Katarzyna” i kolejne osunięcia gruntu. PKP PLK zapowiada negocjacje z mieszkańcami kamienicy przy al. 1 Maja 21. Bez ich zgody maszyna nie ruszy, a koszty inwestycji rosną z miesiąca na miesiąc.
[Polska] To zachwiałoby rynkiem nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] To zachwiałoby rynkiem nieruchomości
Śledząc doniesienia z krajów, w których w ostatnich latach doszło do pęknięcia banki spekulacyjnej n...
[Polska] Jak zmieniły się ceny nowych mieszkań w minionym rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak zmieniły się ceny nowych mieszkań w minionym roku
W 2015 r. kolejne tysiące osób zmieni swoje mieszkania. Część z nich zdecyduje się na wybór mieszkan...
Pięciu dużych inwestorów zainteresowanych budową pół tysiąca mieszkań dla Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Pięciu dużych inwestorów zainteresowanych budową pół tysiąca mieszkań dla Łodzi
Łódź jest aktualnie zaangażowana w duży program rewitalizacji, który obejmuje łącznie na terenie cał...
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
[Ciechanów] 5 wiaduktów w obszarze LCS Ciechanów linii kolejowej E65 - Przetarg 2Ainwestycja
Pokaż inwestycję
[Ciechanów] 5 wiaduktów w obszarze LCS Ciechanów linii kolejowej E65 - Przetarg 2A
Ciechanów
Stacja Maksymilianowoinwestycja
Pokaż inwestycję
Stacja Maksymilianowo
Maksymilianowo, Dworcowa 13
[Polska] Regiony doganiają Warszawęartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Regiony doganiają Warszawę
Tempo wzrostu polskiego rynku biurowego pozwala mu odnotować w tym roku kilka rekordowych wyników.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Miliony euro dla Polski na transport intermodalnyartykuł
Pokaż artykuł
Miliony euro dla Polski na transport intermodalny
To już pewne. 180 mln euro – tyle wynosi kwota dofinansowania na transport intermodalny w Polsce. Komisja Europejska zatwierdziła projekt, a inwestycje będą finansowane z unijnego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności. Program potrwa do czerwca 2026 roku i w założeniu ma zwiększyć konkurencyjność towarowych przewozów intermodalnych względem drogowych. To też następny krok w kierunku rozwoju transportu kolejowego. Dlaczego Europa stawia kolej na właściwie tory?
REKLAMA